reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Kolísek

Miroslav Kolísek

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Můj zájem je především zdraví a to jak fyzické tak i psychické. Sestavil jsem unikátní regenerační zařízení a i z vlastní zkušenosti tvrdím, že prokazatelně uzdravuje lidi. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Neobvyklá příležitost.

Miroslav Kolísek

Neobvyklá příležitost.

V dnešní době globalizovaného světa se můžete snadno dovědět co se děje na druhém konci světa a to v reálném čase, tedy prakticky ihned. Máte-li přístup k počítači a prohlížíte si svůj e-mail objeví se i informace, že jste právě vyhráli milióny v loterii, nebo že někdo zahynul a při pomoci vyzvednutí značné částky z banky někde v Africe, vám zbudou opět milióny, ale musíte zaplatit notářský poplatek a to jsou peníze o které přijdete a nedostanete vůbec nic.

  • 8. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 429x
  • 0
Povinné svícení automobilů a ekologie.

Miroslav Kolísek

Povinné svícení automobilů a ekologie.

Zákon nám nařizuje zapnout osvětlení při jízdě v automobilu. Nikde se statisticky neprokázalo, že svícení omezuje nehodovost. Ale je vcelku snadné zjistit, že zapnutím světel se zvýší spotřeba automobilu v průměru o 0,55l/100km.

  • 25. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 644x
  • 2
Na kolik si ceníte svoje zdraví ?

Miroslav Kolísek

Na kolik si ceníte svoje zdraví ?

Zdravý nemocnému nevěří. Avšak od určitého věku jsme všichni nemocní! Degenerace organismu, stárnutí, probíhá. Můžeme tento proces ovlivnit ?Plastická operace vylepší chirurgicky vzhled osoby, ale organismus degeneruje pořád svým tempem. Stárnutí je degenerace buněk.

  • 16. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 1
Vytvoření vlastní podprahové audio nahrávky.

Miroslav Kolísek

Vytvoření vlastní podprahové audio nahrávky.

Co je součástí podprahové nahrávky, ví zpravidla jen ten kdo tuto nahrávku vytvořil. Používáte-li audio nebo video s podprahovými informacemi z nespolehlivého zdroje, nemáte zaručeno vůbec nic.

  • 19. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 331x
  • 1
Zázračné byliny – VI.

Miroslav Kolísek

Zázračné byliny – VI.

Pokračování v popisu účinků byliny NONI - Morinda citrifolia.Poklepete-li 2x na moje foto otevře se můj soukromý blog a  zde jsou všechny články které jsem zatím vyprodukoval.

  • 14. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 493x
  • 0
reklama
Zázračné byliny – V.

Miroslav Kolísek

Zázračné byliny – V.

Pokračování v popisu účinků byliny NONI - Morinda citrifolia.Poklepete-li 2x na moje foto otevře se můj soukromý blog a  zde jsou všechny články které jsem zatím vyprodukoval.

  • 13. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 378x
  • 3
Zázračné byliny – IV.

Miroslav Kolísek

Zázračné byliny – IV.

Pokračování v popisu účinků byliny NONI - Morinda citrifolia.Poklepete-li 2x na moje foto otevře se můj soukromý blog a zde jsou všechny články které jsem zatím vyprodukoval.

  • 12. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 406x
  • 0
Zázračné byliny - III.

Miroslav Kolísek

Zázračné byliny - III.

Pokračování v popisu účinků byliny NONI - Morinda citrifolia.Poklepete-li 2x na moje foto otevře se můj soukromý blog a zde jsou všechny články které jsem zatím vyprodukoval.

  • 11. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 442x
  • 0
Zázračné byliny - II.

Miroslav Kolísek

Zázračné byliny - II.

Pokračování v popisu účinků byliny NONI - Morinda citrifolia.Poklepete-li 2x na moje foto otevře se můj soukromý blog a zde jsou všechny články, které jsem zatím vyprodukoval.

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 432x
  • 0
Zázračné byliny - I.

Miroslav Kolísek

Zázračné byliny - I.

Existují byliny o kterých se donedávna v našich oblastech příliš nevědělo a navíc znalosti o prospěšnostiregenerace pomocí bylin, neměly požadovanou úroveň a účinky nebyly prověřeny.

  • 9. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 488x
  • 6
reklama
Podprahové signály.

Miroslav Kolísek

Podprahové signály.

Už pred viac ako 100 rokmi vyslovil Sigmund Freud názor a ten platí prakticky dodnes, že naša myseľ je rozdelená na časť vedomou, ktorú môžeme ovplyvniť a na časť nevedomú, ktorá je mimo náš vplyv.Činnosť srdca a mnohých ďalších telesných orgánov riadi mozog bez nášho pričinenia a riadia aj naše emócie, stavy, pocity a nálady.

  • 1. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 771x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu